ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: اعطای تسهیلات وام ؛ تصمیم گیری با معیار های چند گانه ؛ تکنیکهای تصمیم گیری ؛ خبرگان ؛ متقاضی تسهیلات ؛ معیارها
نویسندگان: نقاده ، حمیده ؛ بابایی ، عاطفه ؛ ابطحی ، سید امیررضا
ناشر: دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
ازدیدگاه برخی کارشناسان مهمترین عملیات بانکها و موسسات مالی و اعتباری اعطای تسهیلات به متقاضیان و انجام تعهدات آنان است این موسسات برای انجام دادن این فعالیت همم خود ناچار به استفاده ازتکنیکهایی کارامد هستند تا عملیات اعطای تسهیلات دربازارهای رقابتی کنونی هم ازکارایی و سرعت لازم برخوردارباشد و هم اح... ادامه
سال:1392
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: AHP ؛ جبران خسارات ؛ صندوق ذخیره بلایای طبیعی ؛ صندوق قرض الحسنه محلی و صندوق بیمه کشاورزی ؛ کشاورزی
نویسندگان: کلانتری، خلیل ؛ چوبچیان، شهلا
ناشر: اقتصاد کشاورزی و توسعه
ایران در بین کشورهای جهان از حیث وجود انواع بلایای طبیعی رتبه دهم را به خود اختصاص داده است. آمار خسارت وارد بر کل بخش کشاورزی در دو دهه گذشته نشان می دهد که این بخش به طور متوسط در هر سال بین 8500 تا 10 هزار میلیارد ریال متحمل خسارت می شود که تنها مبلغ ناچیزی از آن را دولت تأمین می کند. در مطالعه ح... ادامه
سال:1394
کلیدواژه: تصمیم گیری چندمعیاره ؛ توسعه فناوری ؛ دانش بنیان ؛ روش بهترین بدترین ؛ صندوق نوآوری و شکوفایی
نویسندگان: شاوردی، مرضیه ؛ یعقوبی، سعید ؛ سلطانی، بهزاد
ناشر: مدیریت صنعتی
هدف: صندوق توسعه فناوری, یکی از نهادهای بسیار مهم تأمین مالی نوآوری است که به واسطه محدودیت منابع مالی ناگزیر باید طرح های فناورانه اولویت دار را شناسایی و تأمین مالی کند. هدف این مقاله, ارائه مدل تصمیم گیری چندمعیاره برای ارزیابی و انتخاب طرح های مناسب در صندوق های توسعه فناوری و تخصیص منابع به آنه... ادامه
سال:1398
کلیدواژه: اعتماد مشتریان ؛ بانکداری الکترونیک ؛ رضایت مشتریان
نویسندگان: پرچکانی، ابوالفضل
ناشر: دانشگاه پیام نور استان قزوین، مرکز پیام نور بوئینزهرا
در تحقیق حاضر، تأثیر شدت تبلیغات بر عملکرد تجاری نظام بانکی ارزیابی می شود. اطلاعات سالانه 11 بانک دولتی طی سال های 1381-1388 جمع آوری و با استفاده از مدل داده های تابلویی تأثیر شدت تبلیغات بر رشد حساب قرض الحسنه جاری و قرض الحسنه پس انداز، سپرده های کوتاه مدت و بازده حقوق صاحبان سهام در بانک های دو... ادامه
سال:1401
کلیدواژه: تجارت اجتماعی ؛ تصمیم خرید
نویسندگان: پاشائی ، محسن
ناشر: موسسه آموزش عالی باختر ایلام، دانشکده مدیریت و حسابداری
... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: TOPSIS فازی شهودی ؛ تصمیم گیری چند معیاره گروهی ؛ صندوق های قرض الحسنه ؛ فازی شهودی
نویسندگان: تبریزی ، سیف الله ؛ کریمی ، محبوبه ؛ فکری ، رکسانا
ناشر: کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
صندوق های قرض الحسنه در سطح کشور از کوچکترین روستاها تا بزرگترین شهرها وجود دارند و نقشی جدی در رفع نیاز دهک هایپایین جامعه بازی می نمایند. امروزه مسائل و مشکلاتی اهم از نظارت ضعیف، مدیریت ناصحیح منابع، تخلفات مالی و ناتوانی در جذبنقدینگی تبدیل به تهدیدی بالقوه برای صندوق های قرض الحسنه گردیده است. ... ادامه
سال:1393
کلیدواژه: تسهیلات ؛ مدیریت ارتباط با مشتریان ؛ مشتری ؛ وفاداری
نویسندگان: مزرنگ ، ابراهیم ؛ کریمیان ، عبدالله ؛ ابراهیمی نژاد ، لقمان ؛ محمد پور ، کمال
ناشر: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
پژوهش حاضر با موضوع بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان براساس مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان در موسسه قرض الحسنه جوانان خیر شهرستان مهاباد در سال 1390 انجام شد. برای نیل به هدف فوق سه فرضیه، تدوین و مورد آزمون قرار گرفت.روش تحقیق مورد استفاده توصیفی همبستگی بوده وجامعه آماری این تحقیق شامل 845 نفر... ادامه
کلیدواژه:
نویسندگان: مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران
ناشر: بورس و بانک
کلیدواژه: اعتماد مشتری ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات الکترونیک ؛ همراه بانک
نویسندگان: نیک جو، وحید
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، دانشکده علوم انسانی
قرضالحسنه یکی از عقود بانکی اسلامی است که پس از تصویب بانکداری بدون ربا در کشور در حال پرداخت از سوی بانکها و مؤسسات اعتباری است. در این مقاله به استناد شواهد آماری و روش هم انباشتگی یوهانسن-یوسلیوس در دوره 1398-1363 نشان داده میشود که تولید ناخالص داخلی، نرخ سود تسهیلات بانکی و تعداد ازدواج ثبت ... ادامه
سال:1400
کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان
نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده
ناشر: کنگره بین المللی معدن
موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه
بعدی
دسته بندی